რატომა არის ლოგოს დამზადება მნიშვნელოვანი?
ლოგოტიპი არა მხოლოდ ვიზუალი ან სიმბოლოა, არამედ იგი განაპირობებს ეფექტური კომუნიკაციის განხორციელებას მომხმარებელთან.
სწორედ ლოგო გვეცნობა პირველი და ვიზუალურად წარმოაჩენს კომპანიას მომხმარებელთან კომუნიკაციაში: საიტზე, ფეისბუქზე, სავიზიტო ბარათებიდან.
ამიტომაც ლოგოს შექმნა არის უმნიშვნელოვანესი ეტაპი, ნებისმიერი ბიზნესისთვის.
ლოგოტიპი – ბრენდის ვიზუალური მხარეა, ამიტომაც მასში უნდა იგრძნობოდეს ბრენდის ყველა უპირატესობა. მან უნდა განაპირობოს მომხმარებლის კეთილგანწყოფის შექმნა.
ლოგოს შექმნა იწყება რამდენიმე ძირითად კითხვაზე პასუხის გაცემით. დაუსვით საკუთარ თავს შემდეგი შეკითხვები:
რა ელემენტებისგან უნდა შედგებოდეს ლოგო? შეიძლება იყოს თქვენი ორგანიზაციის სახელწოდება, რაიმე გამოსახულება, ინიციალება და სხვა.
რა ფერთა გამის გამოყენება გსურთ? ლოგოების უმრავლესობა ხასიათდება 2-3 ფერთა გამით, რომელია ფერთა პალიტრაა თქვენთვის უფრო ახლო და მისაღები?
რა ბიუჯეტი გაქვთ? ლოგოს დამზადების ფასი განსხვავდება, მისი სირთულისა და თქვენი მოთხოვნების მიხედვით, თქვენ შეგიძლიათ შეარჩიოთ მზა ლოგოები კატალოგიდან, განსაზღვროთ კონცეფცია და დაახატინოთ იგი დიზაინერს ან ლოგოს დახატვა სრულიად ანდოთ მას და შეარჩიოთ რამდენიმე ვერსიისგან თქვენთვის მისაღები.
ეფექტური ლოგოს დიზაინი უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ კრიტერიუმებს:
ლოგო უნდა იყოს უნიალური, იგი არ უნდა ასოცირდებოდეს სხვა ლოგოსთან – არც კონკურენტის ლოგოებთან და არც არაკონკურენტი ცნობილი ბრენდების ლოგოს დიზაინებთან.
იგი უნდა შეიცავდეს ბრენდის იდენტიფიკაციის ელემენტს, რომლითაც მომხმარებელი ამოიცნობს მას.
ლოგო უნდა შეიცავდეს გარკვეულ მესიჯს მომხმარებლისთვის, რაც თავის მხრივ უნდა გამომდინარეობდეს ბრენდის ქვეშ არსებული პროდუქციის/სერვისის საუკეთესო თვისებებიდან.
მაგალითად, თუ თქვენი მომსახურების უპირატესობაა სისწრაფე, ლოგო უნდა შეიცავდეს რაიმე ნიშანს, რომელიც სისწრაფეზე მიუთითებს.
ლოგო არ უნდა იწვევდეს ნეგატიურ რეაქციებს, იგი უნდა იყოს ერთი მხრივ დასამახსოვრებელი და მეორე მხრივ პოზიტიური.
ნეგატიური ლოგო იწვევს ნეგატიურ ემოციებს იმ პროდუქციის მიმართ, რომელიც ლოგოს ქვეშ იყიდება.
ლოგოს დიზაინში გათვალისწინებული უნდა იყოს მისი განთავსების შესაძლებლობა სხვადასხვა ზედაპირზე, ფურცელზე, საიტზე, ასევე სხვადასხვა ფერის და ხარისხის ზედაპირზე.
ბრენდის ფერები ეფექტურად უნდა იქნეს შეხამებული ლოგოში, რათა შეიქმნას ერთიანობის განცდა, ბრენდსა და ლოგოს შორის.
ფერთან ერთად მნიშვნელოვანია შესაბამისი ფონტის გამოყენებაც, თუ რა თქმა უნდა ლოგოს შეიცავს რაიმე წარწერას.
ლოგოს ღირებულება დამოკიდებულია სხვადასხვა ფაქტორზე, როგორიცაა: ლოგოს ტიპი, სამუშაოს სირთულე, დამკვეთის მიერ მოწოდებული ინფორმაცია.
ლოგოს მინიმალური ფასი იწყება 400-500 ლარიდან.
მსგავსი სტატია – ბრენდბუქის დამზადება & ელემენტები
ასევე დაგაინტერესებთ: