Marketing design over white background, vector illustration.

Email მარკეტინგის ეტიკეტი

ციფრული მარკეტინგის ერთ-ერთი უძველესი და დღემდე აქტუალური სფეროა – Email მარკეტინგი.

მეილების გამოყენება 90-იანი წლებიდან დაიწყო, რამაც სრულიად შეცვალა ბიზნეს სამყარო. მეილების გარეშე თანამედროვე ბიზნესის წარმოებაც შეუძლებელია.

ყველა ბიზნესმენი იყენებს მეილებს. კვლევებით დგინდება, რომ სამუშაო საათების 28%-ს საოფისე მენეჯერები მეილების დაგზავნას და კითხვას უთმობენ.

მეილის შექმნა და გაგზავნა ყველას შეუძლია, თუმცა ელ.ფოსტაზე კომუნიკაციის უმაღლეს მწვერვალზე ასაყვანად მნიშვნელოვანი იცნობდეთ Email მარკეტინგის ეტიკეტს:

მეილის საგანი – მოკლე და აღქმადი

ადრესატები მეილების მნიშვნელოვან ნაწილს ისე შლიან, რომ საერთოდ არ ეცნობიან მას.

იმისათვის, რომ თქვენ მეილს გახსნის მეტი შანსი ჰქონდეს მნიშვნელოვანია გამოიყენოთ მარტივი, მოკლე და აღქმადი მეილის საგანი.

პროფესიონალური მისალმება

ჰეი, ჰაი, ჰუი და ა.შ. არა პროფესიონალური და ბანძი მისალმება, მნიშვნელობა არ აქვს რამდენად ახლოს იცნობთ მეილის ადრესატს. გამოიყენეთ სიტყვები: მოგესალმებით, გამარჯობა და სხვა ფორმალური სიტყვები.

მეილის „Signature” მნიშვნელოვანია

თქვენ მეილს უნდა გააჩნდეს „ხელმოწერა“, რომელიც აწვდის ინფორმაციას მიმღებს, ვინ ხართ, ასევე განსაზღვრულია თქვენი საკონტაქტო მონაცემები: ელ.ფოსტა, ტელეფონი და მისამართი.

ხელმოწერა უფრო პროფესიონალურს და სანდოს ხდის თქვენ პიროვნებას მეილის მიმღებისთვის.

ემოციური მეილი არ არის მომგებიანი

ემოციურობა არ უხდება მეილით მიმოწერას. გაბრაზებული და სწრაფად გაგზავნილი მეილები თითქმის ყოველთვის წამგებიანია.

ელ.ფოსტით კომუნიკაცია საშუალებას გაძლევთ არ უპასუხოთ დაუყოვნებლივ, არამედ დაფიქრდეთ, აწონ-დაწონოთ საკითხი და მხოლოდ ამის შემდეგ შექმნათ / გაგზავნოთ მეილი.

ტექსტის გამართულობა

აუცილებელია თქვენ მიერ დაწერილი ტექსტი იყოს მაქსიმალურად გამართული:

  • ქართულენოვანი ტექსტი არ დაწეროთ ინგლისური ასოებით;
  • არ გამოიყენოთ სმაილიკები და უადგილო ნიშნები;
  • თქვენი ნაწერი უნდა იყოს გრამატიკულად გამართული;
  • დაწერეთ მოკლე აბზაცებად;
  • წერეთ მარტივი ენით;