მარკეტინგული სტრატეგია

სწორი სტრატეგიის განსაზღვრა მარკეტინგული საქმიანობის საფუძველია. კომპანია ირისი გთავაზობთ მარკეტინგული სტრატეგირების მომსახურების ფართო სპექტრს:

სოციალური მედია სტრატეგია

გსურთ გქონდეთ აქტიური სოციალური მედია გვერდები და არ იცით საიდან დაიწყოთ?

ირის გთავაზობთ მოკლე, საშუალო და გრძელვადიანი სოციალური მედია სტრატეგიის განსაზღვრას, თქვენი მიზნებისა და საჭიროებებიდან გამომდინარე.

საიტის შექმნის და განვითარების სტრატეგია

საიტი უმნიშვნელოვანეს როლს თამაშობს კომპანიის ინტერნეტ სივრცეში წარმოჩენისათვის.

ჩვენ გთავაზობთ სტრატეგიის ჩამოყალიბებას სამი ძირითადი მიმართულებით:

  1. საიტის ფუნქციონალის განვითარების სტრატეგია

რა ფუნქციები უნდა გააჩნდეს თქვენს ვებ-საიტს?

მაგ: უნდა ჰქონდეს თუ არა გადახდის სისტემა, რომელი გადახდის სისტემა.

ჩვენ მზად ვართ არსებული საიტის აუდიტი ჩავატაროთ და განვსაზღვროთ ის ფუნქციები, რომლებიც უნდა დაემატოს ან საჭიროებს მოდერნიზაციას.

თუ საიტი ჯერ არ გაგაჩნიათ საიტი, მზად ვართ წინასწარ განვსაზღვროთ, თუ რა ფუნქციები უნდა გააჩნდეს თქვენს მომავალ საიტს.

  1. საიტის SEO ოპტიმიზაცია

საიტზე მომხმარებლის მოზიდვის საუკეთესო საშუალებაა SEO ოპტიმიზაცია, რომლის მეშვეობითაც შესაძლებელია მეტი მომხმარებლის მოზიდვა საძიებო სისტემებიდან.

ჩვენ გთავაზობთ თქვენი საიტის აუდიტს, საჭიროებების გამოკვეთასა და შესაბამისი სტრატეგიის ჩამოყალიბებას, საიტის ეფექტური ოპტიმიზაციისთვის.

  1. ბლოგი და კონტენტ მარკეტინგი

ვებ საიტის პოპულარიზაციისთვის, გარდა ოპტიმიზაციისა აუცილებელია ეფექტური კონტენტ მარკეტინგის განხორციელება, მათ შორის საინტერესო ბლოგის შექმნა.

ინტერნეტ რეკლამირების სტრატეგია

თქვენი მიზნებისა და ბიუჯეტის შესაბამისად, ჩვენ დაგიგეგმავთ საუკეთესო ინტერნეტ რეკლამირების სტრატეგიას.

სად ჯობია თქვენი პროდუქტის/სერვისის რეკლამირება? საძიებო სისტემებში, სოციალურ მედიაში თუ სხვა ინტერნეტ პლატფორმების გამოყენებით?

გენერალური მარკეტინგული სტრატეგია

გთავაზობთ გენერალური სტრატეგიის შემუშავებას, მარკეტინგული საქმიანობის სრული მასშტაბით განხორციელებისთვის.

გენერალური სტრატეგია მოიცავს ციფრული მარკეტინგის სრულ სპექტრს: სოციალური მედია პლატფორმები, ვებ-საიტი, ინტერნეტ რეკლამირება და ა.შ.

მომსახურება გულისხმობს თქვენი პროდუქტის/სერვისის, მომხმარებელთა სეგმენტის შესწავლასა და ბაზრის ანალიზს. შედეგად არსებული მიზნისა და ბიუჯეტის შესაბამისად სტრატეგიის ჩამოყალიბებას.

კლიენტებთან კონკურენციის სტრატეგია

თუ იცით ვინ არიან თქვენი კლიენტები? ის თუ იცით, რა მომსახურებები აქვთ და პირობები?

რა მარკეტინგულ საშუალებებს იყენებენ, როგორ შოულობენ კლიენტებს, როგორია მათი საიტი, რა ნაკლოვანებები და უპირატესობები გააჩნია მას?

ჩვენ განვსაზღვრავთ მათ პოზიციებს ინტერნეტში და სამოქმედო ტაქტიკას, გვაკეთებთ ანალიზს და მოგაწვდით რეკომენდაციებს ეფექტური კონკურენციის განსახორციელებლად.